Bekännelser

Jag äter alldeles för mycket mat när jag är hemma, not good.
Rör mig aldrig på natten, vaknar som jag somnar
Älskar att åka buss, brukar alltid vilja sitta kvar när det är dags att gå av!
Fötter och långa tårnaglar är det absolut värsta som finns, mår illa bara jag tänker på det!
Hatar trisslotter eftersom att jag aldrig vinner
Älskar när man känner blåsten mot huden på sommaren utan att frysa, känslan i kroppen är underbar!
Förstår inte hur man vågar sola solarium flera gånger i veckan?
Jag springer alltid över gatan, spelar ingen roll om det är grönt eller rött, får alltid lite panik!
När jag går på stan får jag ibland tåvngstankar att jag måste gå på sträck eller på trottoarkanter.
Jag älskar att sjunga, och sjunger nästan hela tiden när jag är hemma.
Har aldrig fått höra att jag är lik en kändis, tråkigt men sant!
Andrea Hedenstedt

Bra bekännelser

2012-05-31 @ 19:14:56
URL: http://andreaviktoria.blogg.se/
Tove

Känner igen dom där bekännelserna.. vet dock inte var ifrån!

2012-05-31 @ 19:16:20
URL: http://tovewaldemar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: