Bekännelser

Får väldigt många komplimanger för mitt hår vilket jag tycket är jätte kul!
Kommer troligtvis INTE att ha klänning på skolavslutningen, kör nog på shorts och en grymt snygg tröja/linne i stället!
Tar alltid av mig skorna när jag sitter i bilen oavsett om jag ska åka långt eller kort.
Kollar alltid på film på kvällen, har sett samma film i 8 veckor nu men har dock aldrig sett slutet, somnar alltid innan.
Jag har ingen person som jag berättar allt för, jätte annorlunda jag vet men den som vet mest om mig är Ellen
Har börjat tappa intresset för att fota men ääääälskar att bli fotad.
Min blogg är ganska tråkig har jag märkt.
Jag passar väldigt bra i lila!
Jag har ett akvarium, dock har nästan alla fiskatr dött av någon anledning.....
Om jag fick välja mellan att frysa eller svättas ihhjäl skulle jag välja att frysa.
Ellen

Började sorligt nog asgarva när jag såg det där om fiskarna, men det är du i ett nötskal Mathilda! :'D

2012-05-24 @ 17:34:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: