Söndag

Herregud. Mina tårar har sprutat ner som floder denna kväll. Tur att jag har fina kompisar som finns här för mig. All kärlek till er! Men nu är det slut på bölandet. Måste börja rycka upp mig och göra något av mitt liv, ha kul och våga mer! Mitt nya måtto!

Även om det är en sak som jag redan nu skulle vilja ändra på så kommer det att få vänta. Måste verkligen sova nu, ska upp och jobba vid 7 imorgon bitti. Kill me är det enda jag tänker på. Usch men vad gör man inte för lite extra cash? Som tur är drar jag utomlands på lördag, bara iväg från detta skitland rent ut sagt! Så jag hoppas på ett väldigt dåligt väder nu i veckan så att man kan längta ännu mer. Hemsk jag är mot er nu!

hedda

Jag finns alltid här!, så du vet!! Det är bara att säga till om du vill snacka! eller bara om du vill att jag ska komma och göra dig sällskap när du känner för det! PUSS fina vän!

2012-06-18 @ 01:00:38
URL: http://heddda.blogg.se
Daniella

wtf smsa mig NU!!! <3

2012-06-18 @ 14:20:34
URL: http://daniellalundgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: