Q/A

måste bara fråga..vilket lag spelar du i? har ni mött Storvreta någon gång? haha jag spelar där så det är därför jag undrar! :)
och utöver det så måste jag säga att jag älskar dig blogg! :)

Svar: Haha fråga på du! Jag spelar i Huddinge och ja, det har vi, dock har jag inte varit med och spelat eftersom att jag var ny då! Men jag tror att vi ska upp till den cupen nästa år igen och det vore super kul om du kom fram och hälsade! Btw tack sötis, vad glad jag blir!

Vilken storlek har du på din longchamp?:)

Svar: Jag tror att jag har den största storleken! :)

OHHHH så snygg klänninggg!!!!!!! Var är den från????

Svar: Visst är den? du hittar den inne på ginatricot! :)

gud va fina! Vart har du köpt dom?! :)

Svar: Shortsen kommer från Topshop! :)

super fina! Är dem köpta på topshop, om inte vart då? :)

Svar: de kommer från Topshop! :)

vad var det som hade hänt? :)

Svar: Vet inte om det är så bra att ta upp i bloggen en jag är extremt arg på min spanska lärare bara :) Men tack för att du bryr dig!

Hur lockar du håret?! Sjukt snyggt ;)

Svar: Jag använder mig av en värmepinne! Har faktiskt tänkt att göra ett video inlägg om det, skulle det kunna vara något? :)
Anonym

I Vilken ort bor du? Jag har alltid fått för mig att du bor i Sollentuna ;)

2012-06-05 @ 15:47:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: