Q/A Sommarjobb

vart jobbar du? :)

Den här frågan har jag fått en hel bunt av. Jag fick reda på av min mamma att hon hade fixat ett sommarjobb åt mig på hennes jobb. Eftersom att hon är chef var det ganska lätt att fixa ett jobb åt mig även om jag är minderårig! Det jag gör är att sortera fakturor i olika pärmar i nummerordning. Det är inte lätt kan jag säga er men jag tjänar otroligt bra med pengar på att göra det! Så jag har bestämt mig för att jobba en månad varje dag ungefär, eller de dagarna jag har lust och orkar så klart! Alla kollegor är super trevliga och roliga så jag kommer nog att komma in i gruppen mera snart! Har ni mer frågor som ni undrar över är det bara att kommentera! Svarar på allt så gott som det går :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: