Onsdag

Mina små fötter värker som bara den just nu. Har sprungit runt som en galen kyckling på jobbet för att få klart allt så att jag kunde få vara ledig imorgon, har inte suttit ner en enda gång på hela dagen. Inte blev det bättre efter jobbet då jag mötte upp en kompis inne stan för lite shopping. Fick med mig lite saker till resan nu i helgen som jag ska visa senare. Som tur är har jag klivit innanför dörren och satt mig på golvet. Mina fossingar har somnat också och det förstår jag med tanken på hur mycket jag har sprungit och gått runt!
 
Nu är det dags för mat, ingen är som vanligt så det får bli jag, mästerkocken *host* som får laga mat! ♥
 
 
Josefine

vad fin blogg du har! =)
kolla gärna min blogg
kram!

2012-06-20 @ 20:05:03
URL: http://joseefiiinee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: