Min syster och jag

Det är några av er som har frågat om jag har något syskon och svaret på det är ja. Jag har en lillasyster på 12 (snart 13) år och heter Micaela. Hon är världens underbaraste på alla möjliga sätt och gör alla i sin omgivning glada. Hennes humor är nog precis lika dålig som alla andras. Många tycker att vi är jätte lika medan andra inte tycker det. Den störtsa skillnaden mellan oss är nog att hon är väldigt sprallig medan jag är lugn av mig. Dock blir jag helt bananas när jag är med henne, vi får som alla andra, en syskonhumor som ingen förstår! Hon är min egna ängel, mitt allt. Dör hon, dör jag. Jag älskar dig. ♥
 
MissLie - Fucked up

Vilket fint linne du har på dig! :)

2012-06-29 @ 22:00:38
URL: http://www.misslie.se
Mickis!

AAAaaaavad gullig du är! (förlåt för sent svar såg det nyss) Älskar diiiig!

2012-07-01 @ 23:35:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: