1 juni 2012

Herregud, bara 13 dagar kvar till sommarlov, jag spricker av glädje. Dock försvann det snabbt när jag tittade ut genom dörren. Juni och det är kallt plus att det regnar. Äkta svenskt sommar väder.
Skolan har som sagt inget roligt att bjuda på som vanligt. Måste snacka med min spanska lärare också vilket är det sista jag vill göra. Men det måste bli gjort så det är lika bra att få det överstökat med en gång.
Efter skolan kommer jag troligtvis att åka in till stan med Elin och Filippa. Ska se om jag hittar ett par nya solglasögon men som det ser ut nu får det vänta. Skor är en annan sak som jag är i behov av.
Men vi får helt enkelt se vart denna dag leder oss!
image description

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: