Med min bästa


Herregud vad jag älskar denna tjej! Underbar på alla sätt, guldvärd är bara förnamnet! ♥

Hejsan hejsan!
Hade möte med Konfan från 11 - 16 då jag sedan gav mig in till stan och mötte upp denna ängel till vän. Vi promenerande till kungsan och sedan till slussen. Massvis med bilder knäpptes på både mig och Daniella. Bloggen kommer aldrig att stå tom nu! Jag har haft en jäkla bra dag asså. Omringad av vackra människor och min fina ängel Daniella, min dag kunde inte bli bättre!

Nu blir det middag och på menyn står det kycklingklubbor med ris. Grymt gott enligt mig! Släpar mig nog upp ur soffan och träffar finisen Freja senare ikväll. Hörs min bloggläsare!
Daniella

Jag älskar dig mitt hjärta, enormt mycket! <3

2012-04-29 @ 22:56:28
URL: http://daniellalundgren.blogg.se/
jessikaaa - FOTO

ja saknar att ha en bästa vän.. FINA TJEJER!

2012-04-30 @ 16:02:38
URL: http://pphotographer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: