Mysig kväll på berget





Hej och hemskt mycket hej!! är äntligen hemma efter en super duper rolig vecka. har haft det såå bra. synd bara att jag har blivit sjuk. är helt genomförkyld och ont i halsen. inte lika kul. saknar redan alla där. bilder kommer så småningom!

Alla fall igår kväll när jag kom hem från Sportscamp så åkte vi direkt ut till landet där pappa och Marlen ( mammas kompis ) hade en överraskning till oss. vi tog båten till andra sidan ön grillade och åt middag och efterrätt. super mysigt. märkte också att min kamera är sönder...
måste lämna in den på lagning. plus att jag ska köpa ett objektiv snart eller om någon vecka efter Gothia eller något vet inte när men men det ska bli kul får se vilket jag vill ha. ska iaf bli kul som sagt.
bloggar mer sen ska fortsätta kolla på damfotbollen nu!

ps. har hållit på med detta inlägg i snart 40 min -.- är på landet och internet är väldigt segt...
Sofia - Mode, foto & personligt

Härliga bilder :)

2011-07-10 @ 18:06:05
URL: http://smnmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: