Frågor och svar




Fick en fråga för ett litet tag sen om hur min lillasyster ser ut och hur hon är som person.
Jag måste bara säga att bilderna över texten visar hennes personlighet helt och hållet! Hon är alltid på bra humör om hon inte att sovit för lite. Det sprutar energi om henne vilket gör att hon kan bli lite jobbig efter ett tag. Hon älskar att skratta och skämta. Det märker man direkt när man ser henne. Hon skrattar åt sina egna skämt och det bästa är att hennes skratt smittar av sig så det är svårt att vara arg på henne länge. Dom flesta av mina kompisar tycker att hon är jätte rolig och snäll. Jag måste självklart hålla med dom men efter att ha bott med henne hela mitt liv kan det vara lite... utråkade. vill man bli på bra humör ska man be henne säga ett skämt! Älskar dig Mickis!

Hoppas att du fick svaret på dig fråga och nu vet lite hur hon är som person!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: