Yollibox

Hocky spelas för fulla muggar på tv:n hemma hos oss och i resten av Sverige. Jag är tyvärr ingenting för hocky så jag har tagit en liten powernap nu mitt på kvällen. Inte så bra gjort då jag inte kommer att kunna somna när det väl är dags för sängen. Plugga hann jag i alla fall göra innan jag somnade så nu ska det bara finslipas och sedan är jag nöjd! Det är så himla kul att göra ett projekt/abete som man känner sig nöjd och stolt med. Då kan man pluggat med hela själen och verkligen försökt göra något bra! Me like. 
 
 
 
Något som min far köpte till mig när vi var och handlade var min efterlängtade yollibox! Så glad när jag såg den i affären att jag nästan hoppade av lycka. Finns inget bättre och speciellt inte en tråkig och lung söndag som denna! Åh ren lycka.. ♥
 
 
 
emmawagenius

sv: Tack! :)
Klänningen är från lightinthebox,
kram

2013-05-19 @ 22:13:24
URL: http://glossfashion.com/emmawagenius

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: