workout power

Jäklar vilken power jag har haft idag. Två dagar med riktigt intensiv konditionsträning. Me like! Körde 45 minuter intevaller på cross trainern och jag höll bokstavligen på att dö. Så sjukt jobbigt! Var nära på att få upp min lunch efter en halvtimme. Ställer man in rätt på maskinen så tar det som sjutton. My gosh alltså. Men jag tog mig genom det och jag känner mig fräschare och bättre än någonsin. Kom nyss hem från et innebandy pass också så nu känner jag mig ännu bättre. Dock blev det jobbigt nu när jag tänker på vad jag precis stoppade i mig. Tänk att en avokado och rågbröd kan innehålla så mycket... Men är man hungrig så är man! Nu väntar duschen och några plankor innan sängen kallar. Har nationella spanska imorgon jag måste förbreda mig inför.. Helt plötsligt fick jag en stor klump i magen som inte verkar vilja försvinna...
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: