Time for breakfast

Godmorgon. 
 
Det var så kul att gå in på bloggen igår och se hur mycket statistiken har ökat. Mycket roligt det så fortsätt att kika in här nu när jag börjar få igång på uppdateringen igen! Det kommer dock att bli en hel del förändringar här sen så håll er nyfikna och kika in ofta för det kan slå till när som. 
 
Mycket annat är på gång idag också. Ett litet projekt far min och jag ska börja fixa och sen är det plugg som gäller. Får se om jag tar in mig till stan eller inte då min hals gör ondare än ondast och min fika kompis har feber. Men man ska aldrig säga aldrig. Vi hade tänkt ta oss till gymmet och köra ett pass och sedan sola och ta en fika för skit snack och lite annat smått och gott. Men eftersom tiden går så sjukt fort och denna söndag kommer vara borta i ett naffs så får vi se hur det blir. Jag måste få lite saker gjort i alla fall och då är jag glad att jag har pappa vid min sida. My hero. 
 
 
Nu är det dags för frukost. Hade en hel del pankisar över från igår så dom ska ätas upp idag! Älskar att fixa och trixa med mat så att det ser gott åt, man äter med ögonen som man säger! 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: