Syskon morgon

Godmorgon! 
 
Strålande sol och 22 grader idag, kan det bli bättre? Skulle nog inte tro det. Vi får se om det bli klänning eller shorts idag, kanske jeans då jag inte alls är redo för sommarkläder än. We will see. 
Just nu sitter jag i väntan på att min lillasyster ska vakna eftersom frukosten står serverad på bordet. Bananpankisar fick det bli idag, dock blev det inte alls som jag ville. Dom klumpade ihop sig och blev en smörja... Nå väl, om man inte går på utsidan så blir det nog bra! 
 
Idag ska jag och min syster in till kungsan för lite mys och en fotorunda blev körsbärsträden. En liten fika ska vi och hinna trycka in innan det är dags för mig att ta min till läkaren och Mickis till banken. Jag har en massa planer som jag måste hinna med innan morgon dagen kommer fram smygandes. Packa är en utan de viktigaste sakerna. Jag har inte rört en enda grej. Resväskan ligger tom och det får mig att stressa lagom mycket! Jag ska hinna ha en liten chillkväll med vänner ikväll också innan jag åker, mysigare avslut kan man nog inte få. Synd bara att jag måste lämna Sverige när vädret är som bäst. Men jag ska inte klaga, jag får ju åka till en av världens coolaste städer! Waaaay. 
Innan jag blir för taggad ska jag ta och släpa upp systern min för frukost, hörs senare!
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: