stress och shopping

Nej usch. Är det mening att man ska vara så stressad hela tiden och samtidigt försöka göra alla i sin omgivning glada? Nej det tycker inte jag i alla fall och det börjar ta på mig. Jag är helt utmattad och trött. Jag ville så gärna ta en sväng till gymmet idag också men det får vänta. Gick i alla fall till skolan och sen nu ha jag gått en del efter skolan också så lite träning har jag lyckats klämma in idag. Efter middagen som nu pågår för fulla muggar så ska jag och mor min ta en sväng ner till simhallen för 1 timmes simning. Alltid lika skönt varje måndag. En liten rutin som vi har lyckats skaffa fram! 
 
Efter skolan så mötte jag upp en fin vän och vi tog oss in mot DM retros galna rea. Affären var otroligt liten och utbudet var inte stort. Men jag fick i alla fall med mig 3 saker hem som jag hade tänkt att visa er senare. Dock var shortsen försmå och så dum som jag är så testar jag aldrig saker i butiken. ALDRIG. Vilket slutar med att jag kommer hem med något för stort eller för litet. Jag kan inte heller lämna tillbaka shortsen vilket gör mig på ännu sämre humör. Usch för måndagar. 
 
Glimt av vad jag fick med mig hem 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: