Skirt

Hej på er! En uber trött dag börjar äntligen leda mot ljusare och finare stunder. Kom hem för en timma sen ungefär och har inte hunnit göra speciellt mycket. Sätta på datorn och svarat på lite mejl och lagt undan lite kläder jag fick med mig från stan. Efter skolan mötte jag som sagt upp min helt underbara kusin för lite fika och shopping. Fick med mig lite fint hem som jag hade tänkt att visa er lite senare. Såg också att ett paket väntar på mig så jag ska snart hoppa i löparkläderna och joggingskorna för en löptur i det moliga och varma vädret och hämta ut paketet. Nyfiken i en strut! Bild kommer självklart upp efter jag sett innehållet. 
 
Idag valde jag att gå en annan väg, fick bli helsvart tillsammans med en jeansjacka och vita låga converse. Det fick dessutom bli en... KJOL idag. Lite udda men oj så skönt. Luftar och känns bra helt enkelt. Ni får två snabba bilder här för en liten kik på hur den ser ut. Köpt i London för er som undrar! 
 
Hemska biler tagna imorse av två stressiga brudar! 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: