School, gym and work day

Vilken underbar dag! Gick till skolan idag vilket landade på 45 minuter. Skolan ligger endast 5 km från hemmet mitt så det var en perfekt runda en solig morgon som denna. Var dock väldigt svettig när jag kom fram vilket var lite mindre trevligt, håret blev flottigt och genast blev humöret lite sämre. Men har man underbara klasskamrater som muntrar upp en så löser sig allt! 
Dagen har gått fort men långsamt på samma gång och som tur är hann jag med allt på min lilla lista! Skolan, gymmet och 3 timmars jobb. Älskar när allt går som planerat! 
 
Nu är jag hemma och försöker disskutera med far min om hur veckan ska se ut. Vi ska storhandla idag och vi har nog skrivit ner minst 70 saker som måste inhandlas.. Lite överdrivet men är det stohandling som gäller så är det! 
Nej nu kallar duschen och sedan blir det middag. Hoppas ni haft en underbar dag fina ni! ♥
 
Dagens träning: 
 
Intervaller på cross trainer - 20 minuter 
Magövning med hantlar - 15 x 3 
Insida lår med gummiband (kommer bild) - 20 x 4 
 
Kort men jobbig träning fick det bli idag. Landade på 40 minuter vilket var perfekt då det knappt fanns någon luft på gymmet. 
 
 
Olivia Magnusson

Så duktig du är!
kramis♥

2013-05-31 @ 22:18:41
URL: http://oliviasfotoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: