Monday

Hej hopp! Denna dag har varit plågsam för mina fossingar. Efter skolan mötte jag upp min syster vid tunnelbanan och vi tog oss in mot staden. Jag håller på att leta efter ett par vita jeans som en galning just nu och när vi kommer till butiken ska så klart allt vara slutsålt. Så typiskt. Men jag fick lite tid med min syster vilket jag alltid uppskattar. Hon erbjöd sig till och med att hjälpa mig att packa till London så nu är kläderna nerpackade och endast det viktigate saknas. Det får jag dock fixa dagen inann eller så. Tandborse, nessecär osv. Det viktiga för oss tjejer helt enkelt! Jag börjar tyvärr tro att jag har packat ner alldeles för mycket saker.. Vi får se hur jag gör. Mitt i allt plingar faktiskt min farmor på och kramde om mig lycka til (hon hatar flygplan) och lämna en slant. Min fina fina farmor. 
 
 
Dagen har annars rullat på bra, jag börjar dock bli väldigt stressad då jag har nationella i matte imorgon och har inte pluggat någonting de senaste veckorna. Inte bra det men jag har mina anledningar. Spanska nationella måste jag försöka trycka in i skallen på mig också, muntligt väntas imorgon efter NP matte. Jag sk försöka så bra jag kan för att få ett så högt betyg som möjligt och där har jag mina kontaker till. Ibland har jag det bra!

Nej dags att hjälpa far min med maten, hörs senare! 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: