Kungsträdgården

 
 
I onsdags hade jag och systern min lite tid över så vi tog oss in till stan vilket slutade med att vi hamnade mitt bland allt folk och dessa fina blommor. Kan aldrig sluta titta på dom, så fint när allt ihop att tillsammans. Låter lite gammal nu men det är verkligen helt sjukt coolt att vi har sånt här fint i Sverige. Jag och en bra vän till mig skulle egentligen ha haft en fotodag igår men det blev inställd på grudn av lite små saker. Men jag hade det mysigt ändå! Att spendera tid med sin syster tackar man gärna inte nej till. 
Nu får jag dock hoppas att blommorna är kvar tills jag kommer hem, vill så gärna ha en rikigt proff fotografering bland blommorna. Så fint! 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: