Home sweet home

Efter trasiga plan, svullna fötter, tårar, skratt och få sovtimmar så är jag äntligen hemma! Om allt hade gått som planerat så hade jag landat i Sverige i söndags men efter en massa hinder så kom jag hem idag istället. Ingen skola fick det bli  idag då jag är extremt förkyld och kom hem så sent. Soffan har varit min bästa vän denna dag och tagit väl hand om mig. Somnade direkt efter jag hade fått i mig lite mat och vaknade nu innan middagen. Behövdes efter dom sängarna vi sov på i London. Tur att vädret var mindre bra så jag inte missade en massa soltimmar. 
 
Nog om min ointressanta dag. Kort om London vet jag att dom flesta av er vill höra lite om. Tänkte att jag skriver en lite kort om det senare ikväll och så får ni läsa om det imorgon istället. Just nu är jag helt ner snorad (inte bokstavligen då..) och funtar på att hoppa tillbaka ner under filten och lägga mig i soffan och sätta på en film. Tror inte att det blir någon skola för mig imrogon heller. Usch, att vara så här förkyld att man har lock för öronen är inte speciellt kul. Hoppas ni haft en underbar långhelg! 
 
 
Babes! 
Anonym

skulle inte du kunna visa all shopping från London? :)

2013-05-15 @ 17:32:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: