Friday morning

Godmorgon solstrålar! 
 
Änne en dag har passerat och nu är det änrligen fredag! Har längtat ihjäl mig till denna dag. Inte för att någon speciellt händer utan mer för att fredagar är den bästa dagen. Kort skoldag som alltid och roliga lektioner. Det kan nog inte bli så mycket bättre. För en gång skull har jag lite planer idag. Jag ska möta upp min älskade vän Dani för lite fika och skitsnack. Sen om allt går som planerat möter jag upp en "vän" och bara har det bra resten av eftermiddagen. På kvällen blir det nog andra bullar men tacos vet jag att det bjuds på här hemma och det vill man inte missa. Vi äter det så sällan nu för tiden och man nästan blir tårögd när man missar det. 
 
Idag skiner solen som aldrig förr och jag tänkte se lite vårig ut. Än så länge har jag inte hunnit inskaffa mig ett par vita jeans (affären har fortfarande inte ringt...) så det får bli svarta jeans vilket är väldigt tråkigt. Men en korallfärgad och glad t-shirt tillsammans med ett brunt skärp och en vit skinnjacka borde piffa upp det hela. 
 
Ha en fin fredag nu mina vänner! ♥
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: