En stor mumsig hamburgare

Hemmagjord hamburgare med grönsaker och pommes. 
 
Jag har nog aldrig varit med om en större hamurgare. Och det värsta är att jag fick i mig hela plus lite pommes vid sidan om. Min skapare vad min mage är arg på mig just nu. Men så kan det gå ibland, söndag är det som tur idag så jag känner ingen ångest för det! Får hoppas att jag får i mig lite yollibox sen bara. Har längtat hela veckan efter det så lite borde jag få i mig. 
 
Annars så har dagen rullat på med att sitta i soffan, kolla vad som händer på internet och tagit en sovtur. Älskar att bara sitta inne och mysa, perfekt att det regnar ute då! Imorgon blir det i alla fall andra bullar, dags att gå in till sina vanliga rutiner. Känner lite lätt panik inför det... men om en vecka igen så, då jäklar är jag värd lite mer än vad jag har fått i mig idag. Längtar! 
Nu blir det dags för en film och sen ska jag titta lite på SO:n som vi har prov på imrogon. Alltis ska jag lyckas skjuta upp allt till kvällen, speciellt nu när skolan snart är slut. Bara en skolvecka kvar, det överlever jag. 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: