Bracelet

Mammas super fina armband hittade jag i mitt rum någonstans i en liten liten låda lillen låg i, så det fick klä min arm idag. Mycket fint och gulliga kommentarer fick jag för det. 
 

Torsdagen börjar äntligen gå mot sitt slut. Mina ben är spagetti men mitt humör har varit på topp hela dagen faktiskt. Efter skolan tog jag och två kompisar oss till gymmet där det fick bli ett litet lättare men samtidigt jobbigt benpass. My god säger jag bara, testade på en massa nya övningar och jag kan inte ens gå ner för trappan i huset själv. En sån underbar känsla! 
 
Nu ska jag börja hjälpa far min med maten och sedan väntar ett innebandy pass. Ska bli skönt att få komma tillbaka på banan igen. Dock förstår jag inte varför min mage är svullen hela jäkla tiden... Börjar bli så less på det. Någon av er som har samma problem? Ni kanske har någon lösning på det också och då skulle jag uppskatta om ni ville dela med er! 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: