Bananpankisar

 
Finns inget bättre än att starta en lördag som denna med några bananpakakor, keso och massa frukt. Åh kärlek. ♥
 

Vaknade ovanligt sent idag då jag var så himla utmattad och trött efter igår. Hände en hel del saker jag är stolt över och mindre stolt över. Men det var en bra dag ändå. Middagen blev så sen att jag inte hann gå ut med vänner vilket var lite trå¨kigt men efter att jag somnade vid 11 fick mig inse att sova var det jag behövde. Så 9 timmars sömn fick jag inatt vilket är mycket mer än vanligt. 
 
Idag är det en ny dag med massor av skoj på schemat. Jag och mamma ska ta en löprunda lite senare idag och sedan är det dags att göra sig i ordning för nobelfest hemma hos bästis. Jag fixar mig dock där och äter middag hos den underbara familjen. Jag ska hjälpa henne att fixa massa gott och göra det fint innan alla kommer. En bra kväll känner jag på mig att det kommer att bli! 
Nej nu är det dags att äta upp frukosten och sedan ta det lugnt innan man ska springa milen. Can`t wait! 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: