Back to London

Nog om min ointressanta dag, den har varit för tråkig och.. ointressant för att ni ska behöva veta. Ledsen och hemsk känner jag mig i vilket fall som helst. Vill gråta, skrika och bara försvinna. Livet kan vara en sån himla svacka ibland.
 
Kort om London vet jag att dom flesta av er vill höra lite om. Tänkte att jag skriver en lite kort om det. 
Vid 13 tiden landat hela vårat härliga gäng i London efter 2 timmars flygresa. Tre timmar på olika tunnelbanor och långa promenader med våra enorma resväskor så kom vi fram till stället vi skulle bo på. Ett litet kloster vid namn St Monicas house där nunnor stod och väntade på oss. Jag har nog aldrig sett så söta människor i hela mitt liv, super gulliga och små var dom också! Lämnade väskorna, fixade i ordning oss snabbt och sedan tog vi oss ut mot staden. Portugiskisk restaurang fick det bli första kvällen och maten var helt magisk! Dagarna rullade sedan på med mycket promenader, seevärdigheter och god mat. Man kan nästan säga att man var på ett träningspss varje dag haha. Shopping hann vi som sagt med och jag handlade för alldeles för mycket. Mår illa av tanken på hur mycket jag spenderade. Men så nöjd som jag är så ska jag inte klaga. Mycket bilder tog vi också som jag tänkte bjuda på. Som sagt, resan var rolig nu när man tänker efter och det finns inget som jag ångrar om man säger så. Något som gärna skulle kunna göra om! Härligt umgänge, god mat, skratt, tårar och bara härliga miner. UNDERBART! 
 
Anonym

Kan du inte göra en haul video eller ett inlägg om vad du köp, alltid roligt att se

2013-05-20 @ 22:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: