22a Maj 2013

Ny regnig dag att vakna upp till. Älskar dock att vakna upp till ljudet av regn, jag känner mig rikigt lycklig då. Men nu har det slutat så de nya conversen åker på! Eller nya och nya, har använt dom kanske 2 gånger så ganska så nya är dom. En dag med nationella och mycket träning kommer det att bjudas på denna onsdag. Ett magpass och sen spinning på det, känns bra! Det kommer att bli mycket kondition nu fram över till sommaren, bästa sättet att få fram de allra svåraste musklerna. i förrgår blev det löpband och simning, igår cross trainer och idag får det bli spinning och en powerwalk. Känner redan att jag har en massa energi i kroppen tillskillnad från förut. Happy me. 
 
Det mindre bra vädret gjorde att jag också fick det väldigt svårt att bestämma kläder. Men nu fick det bli ett par grå jeans, korallfärgat linne, svart kofta och min vita skinnjacka samt vita converse. Inget speciellt men skönt och bekvämt. Orkar inte hålla på och ta fram de allra finaste kläderna hit och dit. Usch så jobbigt. 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: