21 Maj 2013

Godmorgon.
Inte lika fint nu när man tittar ut längre på morgonen. Samma sak var det igår men då sprack det upp bra senare på dagen. Idag vaknade jag av mig själv som dom flesta dagarna och mitt humör var inte rikigt på topp. Det känns som att jag börjar komma ner i en svacka igen. Mår dåligt jag bara tänker på det. Men idag är det en ny dag så det gäller att hålla huvudet högt! Nationella muntligt i matte står på schemat och avslutat projekt i NO:n. Tror inte något annat skoj händer om jag ska vara ärlig. Efter skolan tar jag mig i alla fall mot gymmet för lite spinning och ett rygg pass. Längtar att få svettas så som jag gjorde igår. Bästa känslan! Efter gymmet är det bara att åka hem, äta lite mat och sedan kasta sig in i bilen för ett innebandy pass. Roligare än så blir det inte idag! 
 
 
Klockan börjar rinna iväg nu och jag har inte ens fixat mig eller ätit frukost. Känner att paniken lätt vill stiga till max men jag orkar inte. Inte idag. Att stressa är nog det västa och jobbigaste jag vet, inte nog med att jag lever med det varje dag men när det börjar gå ut för, då är det inte lika roligt längre. Nej dags att börja röra på sig. Ha en bra dag! ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: