18e Maj 2013

 Godmorgon. 
 
Ingen sol vill titta fram idag men satan vad varmt det är ute. Jag sitter här på altanan och svettas ihjäl i denna minut. Men lite blåst är det vilket svalkas bra. En ovanlig morgonstart fick jag när jag såg att klockan stod på halv 12 imorse (?). Så länge har inte jag sovit på evigheter. Antar att det är förkylningen som talar och visar att jag behöver vila. Dock är vila så extremt tråkigt så jag ska snart sätta på mig löparkläder och dra mig ut på en PW. Behövs så länge som jag har suttit hemma och inte gjort någonting. Min mage är en fett klump som jag bara måste träna bort. Vill gråta bara jag tänker på det.. Men nog om det. Resten av dagen tar vi senare. Nu får vi hoppas att denna lördag har något extra att bjuda på! ♥
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: