Some breakfast

Perfekt frukost för en onsdag som denna! 
 
God morgon!  
 
Hoppas ni alla sovit gott, själv vaknade jag x antal gånger i natt. Känner mig helt seg och slö men det ska vi ändra på. Börjar dagen med en typisk vanlig frukost, finns inget bättre än att få ner extra mycket vitaminer och protein. Tror att jag kommer klara mig hela dagen nu. På tal om dagen, idag blir det ingen vanlig skoldag. Teater ska alla spanska elever gå på och sen slutar vi. Perfekt för mig som måste jobba länge idag! Hoppas nu att dagen blir finare än vad vädret visar. Minus sex grader och snöstorm. Ja, man måste älska Sverige ibland. 
 
Lotta

Ser riktigt gott ut :)

2013-03-20 @ 10:05:24
URL: http://olesenstjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: