My week

 
Attt inte ha något internet eller någon täckning trodde jag skulle bli jobbigare äb vad det blev. Men satan så skönt det var att bara leva livet och stänga allt annat utanför. En vecka med skidåkning, sol, god mat och trevligt sällskap. Mycket bilder tog jag också så en hel del vinterbilder kommer att dyka upp här på bloggen ett tag fram över. 
 
Jag tänker faktiskt inte sitta här och berätta hela min vecka i detajer och tiden osv, ni får nog räkna ut det själva. Jag har i alla fall varit upp i norr och åkt skidor tillsammans med min familj och en annan familj. Mycket skratt och bråk har det varit också, sånt som behövs ibland. 
Nu har jag i alla fall landat i hemmet mitt och ska inget annat än att lägga mig i  soffan, äta en god middag och bara njuta av att det är lördag idag. You got to love life. ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: