Min frukost

Nu hade jag tänkt att skirva ett kort litet inlägg om hur mina frukostar ser ut och vad de består av. Jag får flera frågor varje dag om inte jag kan visa i inlägg vad jag stoppar i mig varje morgon. Det är väldigt enkelt och super gott. Endast nyttigheter kan jag lova! 
 
 
 
 
Oftast brukar det vara yoghurt som jag häller i ett glas, tar lite musli (hemmagjord), toppar det med hallon och strör sedan på kokosflingor. Dock kan man behöva en hel del kokos om man vill få till smaken ordentligt men för mig brukar det duga med några nypar. Till det här brukar jag ha en kiwi som jag delar på mitten, en knäcke macka (ibland två) med keso på och tillsist en halv grapefrukt. Det kan låta och se mycket ut men jag lovar er, ni går inte hungriga en sekund under hela dagen. Nyttig med mycket c-vitaminer och ni håller dessutom humöret uppe på topp! 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: