Fredags frukost

 
 
Äntligen fredag! Som jag har väntat, jag kommer att ha en fullspeckad fredag och helg. Idag ska jag in till farmors affär inne i stan och hjälpa henne med en massa saker och sedan bli det en stor och god middag hemma med familjen. Tror jag stannar hemma ikväll om inte någon liten själ vill träffas, det får vi se. Imorgon är det spännande saker som händer, först ska jag på plåtning vilket kommer att bli lite extra spicy. Jag som aldrig blir bra på bild ska nu stå framför en kamera på rikigt. Vi får hoppas på det bästa helt enkelt! Senare på lördagskvällen ska min bästa kusin firas!
 Söndagen bjuder på ett möte hela dagen och sedan en inebandy match om jag hinner. Kvällen kommer att spenderas med en hög med uppsatser som ska skrivas och massa annat. Lite kort om min helg! 

Nu ska jag äta upp min dyrbara frukost, byta om, fixa mig och sedan ta det lite lugnt innan det begär av till skolan. Hoppas ni får en fin dag sunshines! ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: