Details

 
Skalet passade så himla bra till det som pryde min kropp idag. Fick bli svarta jeans, ett vitt gulligt linne, brunt skärp och så det fina mönstrade skalet till det. Det passade mer än bra. Älskar när man kan pryda en sån liten grej och den grejen gör en sån stor skillad. ME LIKE ♥
 
Hemma från ledarutbildningen och jag måste säga att jag hade det väldigt kul. Mycket roliga människor kan göra en söndag som denna till en av de bästa dagarna på veckan. Bättre än så kan det inte bli! Vi fick reda på en hel del om London och om nästa möte. Allt kommer att bli så himla bra och jag kan inte mer än löängta ihjäl mig tills vi landar i London. Allt kommer att falla på plats. Ååh älska livet! ♥
Nu blir det mys pys med familjen framför en bra film och sedan bli det taco kväll. Livet rullar på bra nu. 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: