B&J

 
Hela dagen har jag gått runt med ett surt humör och en kurrande mage. Dock har det gått över nu kan man säga, så här mycket mat har jag inte ätit på länge. Jag lyckades även trycka i mig lite glass. Ovanligt för att vara mig eftersom att jag inte äter sötsaker men glass går alltid ner lite då och då tycker jag! Gladiatorerna spelas på TV, hela familjen är samlad i matkoma och vi ska snart sätta på en film för ännu mera mys. Imorgon kommer det att hänmda mycket saker så det gäller att ta vara på varenda liten mini sekund just nu. Lång dag kommer det att bli. Tänka posetivt är det ändå man kan göra i det här läget! 
 
Nej nu blir det mer mys och mindre bloggande. Hoppas ni får en fin kväll! ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: