28e mars.

Ååh, är det inte helt underbart väder ute? Synd att min fina mor och syster ska utomlands men jag och min far kommer att klara oss alldeles utmärkt. Hoppas jag.   Vi har lite kul som vi ska hitta på bla gå på bio, äta god mat, gå på restaurang, åka och shoppa och bara umgås. Han är min klippa och jag vet att jag är hans. Ska bli skönt att få lite egen tid med honom. 
 
Denna fina tordag måste man komma genom för att kunna gå på lov i en vecka. Jag tror inte att jag är ensam om att tycka att det ska bli så himla skönt med en veckas lov. Jag ska dock jobba hela veckan men på kvällen ska jag försöka hitta på lite roliga saker. Får se vad världen har att bjuda på helt enkelt. Känner för att släppa loss för en stund i livet, need it, love it. 
 
     
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: