10e Mars 2013

 
Morning guys. Ännu en solig men kall dag, humöret är på topp så dagen kan nog inte bli bättre. Två innebandy matcher står på spel denna fina söndag. Dock kommer jag nog inte att kunna spela. Min hals gör fortfarande rikigt ont och nu har slem börjat samla sig där. Bara att vänta tills slemhostan börjar. Det västa som finns. Värre än att vara magsjuk enligt mig. Men jag ska ta och göra dagen till något bra ändå, förmodligen kommer jag att åka till matcherna och testa och se om det går bra, annars kan det vara kul att sitta vid sidan och titta på. Jag skulle ha tagit mig in till farmors affär också men det ser ut som att jag inte hinner det. Får helt enkelt komma in efter skolan denna vecka och se hur det går för henne. 
Nå väl, dags att väcka resten av familjen för lite frukost! 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: