brand new day

God morgon. 
 
Vaknade av att solen lyste genom gardinerna och att jag svettades som aldrig förr. Låter äckligt och äckligt var det. Hoppade in i duschen direkt och stod där ett tag. Satan vad skönt att få bli ren och fräsch! Jag kan dock inte påstå att jag var speciellt hungrig när jag vaknade men fyra par bananpannkakor fick jag i mig. Nu så här på efterhand ångrar jag mig lite.. Men gott var det. 
 
Idag är det en helt ny dag då jag har lite saker på schemat. Middag men en så kallad vän efter det ska min far och jag ta oss en runda till MIO för att kolla in deras rea och se om det finns något skoj som vill följa med oss hem. Jag behlver lite nytt till mitt rum då jag vill göra om det.. igen. Sjukt jag vet då jag inte ens har haft mitt nya rum i ett år. Vi får se vad vi hittar helt enkelt! 
Senare ikväll blir det en löprunda som vanligt. Ska få med min pinglan också, allt blir så himla mycket enklare med henne. 
 
Min bananpankisar denna morgon.  Hoppade med kokos, frysta hallon och mörk sirap. MUMMA! 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: