Afternoon

 
 
snabba tråkiga bilder på dagens outfit. Äntligen hemma. Jobbade i 5 timmar och jag kan knappt hålla ögonen öppna. Jag är så himla trött! Ögonen svider, träningsvärk så det suger i benen och huvudet mitt hänger inte riktigt med resten av kroppen. Har i alla fall bäddat mer mig i soffan framför Ellen Degeneres som är ett för jäkla bra program. Om jag inte somnar så är det snart dags för lite mellis också, jag är super noga med att äta var trejde timme nu. Har läst och hört att det är extremt viktigt så det gäller att hålla koll på tiden och vad man äter. Senare ikväll blir det tjejmiddag med väldigt fina människor så sova länge kommer jag inte att kunna göra. Men lite sömn är bättre än ingen sömn! 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: