3e juni / halvmilen

Godmorgon på er! 
 
Blev en annorlunda men extremt skön morgon! Efter löprundan igår kväll så bestämde jag och Malin oss helt spontant att vi skulle ta en löprunda nu på morgonen idag också. Så vid kvart i sju var det bara att resa sig ur sängen för att vara på plats en kvart senare med löparkläder och springskor på. Fick bli en liten kortare runda på ungefär fem kilometer. Halvmilen. Jag har nog aldrig varit med om något så skönt på morgonen. Vädret var perfekt men de sista 5-10 minuterna var lite tunga då solen ville kika fram. Mina benhinnor fick ta lite stryk också. Men så skönt! Sitter nu här och försöker få i mig lite gröt men det går si sådär. Är inte speciellt hungrig och magen säger mot. Något nytt som jag inte varit med om tidigare. Det löser sig nog. 
 
Idag bjuds det på en helt vanlig skoldag med betygssnack och lite annat tråkigt. Efter skolan så hoppar jag över gymmet och tar mig in till stan istället för att byta shortsen och sen kolla om jag hittar något annat fint. Märkte också att min MK väska är på väg hem hit nu. Can`t wait! 
 
Nej nu är det mycket snack och lite gjort. Hörs senare under dagen!
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: