YUMMI

 
Dör hur gott det här är. Ibland glömmer man bort det. Perfekt frukost också, inte för mycket eller för lite. Holler tummarna nu att jag klarar mig fram till lunch. Annars har denna morgon börjat vädligt bra. Somnade alldeles för tidigt igår kväll och har nu sovit i ca 9 timmar. Hur skönt så säg?! Det behövdes må jag säga. Känner mig som en ny människa. Pigg, glad och utvilad. Hoppas det inte försvinner nu. En bra morgon behöver i alla fall få i sig en rikigt fin och god frukost för att humöret fortfarande ska vara på topp. 
 
Dagen kommer inte att bestå av så mycket egentligen. Skola och sedan gymmet. Jag skulle ha åkt dit nu på morgon men jag har ont precis överallt så det får bli nu på eftermiddagen. Kan bli skönt att få gymma själv också, lyssna på musik och stänga av den rikiga världen. Måste inskaffa mig lite nödvändigheter också. Får se om det blir idag eller senare i veckan. Hur som haver måste det fixas. 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: