What a day

 
Vilken söndag. Den har bestått av något jag älskar att göra men man får jobba för det. Första matchen kan man säga gick åt skogen men vi tog igen det på nästan match och vann mot gruppsegraren för första gången. Lite coolt tyckte nog vi alla. Men satan vad vi fick jobba för det, inte en lek. Utvisningar hela tiden, massa bråk och en hel del skratt från båda lagen. Krig på planen kan man säga att det blev. Men kul var det. 
 
Ny duschad och trött sitter jag nu i soffan och stirrar in i en vägg., Har ingenting att göra av den söndag som är kvar, plugga kan man alltid göra men det är alltid trist. Funderar nästan på att lägga mig ner och ta en tupplur, mina ögon svider och min kropp bara skriker av värk och trötthet. Vilken dag det har varit. 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: