Två timmar träning

 
Mina ben värker, som alltid. Denna dag tog jag tag i mig själv och tränade styrka samt lite kondition i två (!?) timmar. Eftersom att jag inte har några vänner och inget liv så går min tid åt att träna. Men det är bara positiv för mig, jag mår bättre av det och ser mycket bättre ut. Det är dags att börja träna bort julmaten och få till en snygg figur. Idag fick det bli mycket mage och lår. Hittade massvis med nya övningar som tränar magen och låren samtidigt. Mycket bra för nu svider magen och låren samt rumpan så mycket. Ligger bokstavligen på golvet som en död fisk för att det värker så mycket. Det betyder att jag har lyckats! Yey. 
 
OSB!!!
Jag har som sagt fårr så himla mycket frågor om min träning och kost osv som ni vill att jag lägger upp. Då är min fråga till er, hur vill ni att jag ska visa allt? Video inlägg? Ett vanligt inlägg med bilder och text? En video med bara bilder? NI får bestämma hur jag visa er eftersom att jag inte har någon fantasi och är rikigt dålig på sånt här så kommentera nu, det är ni som vill veta inte jag.
Malin

Bild och text

2013-01-04 @ 22:13:01
Jessikaaa - foto

Kan du inte göra typ video eller steg för steg på alla olika övningar du gör? :( vore kul för en själv att pröva nya övningar!

2013-01-04 @ 22:55:57
URL: http://pphotographer.blogg.se
Anonym

I ett video inlägg! :)

2013-01-05 @ 00:20:07
Anonym

Hej! Jag tycker det ät grymt att du tränar och är så motiverad! Men jag måste bara påminna dig om att inte träna alldeles för mycket, om man tränar varje dag och inte låter musklerna villa så bryts dem när istället för att byggas upp. Annars fortsätt ha motivation! :))

Jag tycker att du ska lägga upp video med övningar och sedan skriva en text om hur ofta du tränar, vad du äter och lite sånnna saker :)

2013-01-05 @ 14:12:39
Linnea

Gör en video! :)

2013-01-05 @ 23:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: