Smoothie a la banana

 
Mina frukostar börjar allt mer bli mer seriösa. Kiwi smoothie igår och nu fick det bli banan. Mycket roligare att äta något som ser gott ut. Man blir.... glad på något sätt. 
 
Denna dag kommer nog att bli bra. Skola fram till 3 någon gång och efter det tar farmor mig därifrån och så ska vi shoppa lite är det tänkt. Jag har lite små saker jag måste fixa och sånt, sen är en ny jacka bara ett måste. Får se om man hittar något fint nu på rean. Dock är det alltid skit men man kan alltid hoppas. 
Senare ikväll blir det i alla fall ett innebandy pass, så himla roligt varje gång. Happy happy happy! 
Sandra

Smoothies är världens bästa frukost! :D

2013-01-30 @ 21:44:04
URL: http://anotherlayer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: