Sleepy time

 
Usch nu är jag trött. Dags att börja hitta tillbaka till skoltiden. Det är ju som sagt bara tre dagar kvar innan vi börjar. Många känner ångest och stress, jag är lugn och peppad, just nu i alla fall! Jag vill få så bra betyg som möjligt och plugga som sjutton för att nå mitt mål, och mitt mål är högt så det gäller att satsa 100 % för att lyckas! Som sagt är jag peppad. Hoppas att ni alla känner detsamma. 
 
Kvällen har gått åt att göra ingenting som resten av dagen. Rikigt seg dag men imorgon och på måndag blir det andra bullar. Mer om det imorgon. Nu är det sussa som gäller. Sov gott finisar! ♥
Mira

Din blogg är sjuuukt underbar!

2013-01-06 @ 01:12:33
URL: http://junio.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: