Q/A

 
Q: Shit din kropp är perfekt! Tränar du mkt? :) ♥
A: Haha min kropp är INTE perfekt! Och nej jag kan inte påstå att jag tränar speciellt mycket just nu :) 
 
Q: Jag fick en värmepinne i julklapp och vill lära mig lite tekniker med den. Kan inte du visa hur du gör i en video som du sa förut? Kram! :D
A: Jo det skulle jag kunna försöka fixa... Hatar att vara framför kameran det är det enda problemet! 
 
Q:Vart köpte du den? :)
 
A: På Zara! :)
 
Q:du blir jätte bra på bild, och hur vet jag det? jo just för att du tar bilder på dig själv! ja tycker de är lite jobbigt när folk säger attt de blir dåliga på bild när de ändå lägger upp bilder.. 
du blir super fin! de ENDA som behövs ändras på är ditt självfortroende! puss
A: Så fin du är!
 
 
Q:Kan du inte göra typ video eller steg för steg på alla olika övningar du gör? :( vore kul för en själv att pröva nya övningar!
 
A: Jag har försökt men jag inser nu att det inte är någon ide... Det är inte en vacker syn haha!
 
Q:hur gör du dina lockar?? visa gärna bilder eller i video! :D
 
A: Jag lockar dom med en värme pinne! Jag ska försöka att visa er hur jag gör :)
 
Q:Vad gör du för övningar hemma? :)
 
A: Jag gör massor av olika övningar! 
 
Q:Alltså vart och hur tränar du egentligen? Tycker det är jätte svårt att komma på övningar, har det gett reslutat? :)
 
A: Jag tränar hemma i mitt eget rum. Det är väldigt stort vilket passar perfekt för mig. Och ja, mina övningar har gett extrema resultat! :) 
 
Q:kan du lägga upp vad du fick i julklapp?
 
A: Jag ska göra en video hade jag tänkt! 
 
Q:O.M.G!!! Vilka par fick du? :D
 
A: Jag fick ett par Jeffrey campbell Lite spikes! 
 
 
Q:Har ni ett gym hemma? :) 
kram
 
A: nej men redskap har vi :)
 
Q:Vart kommer klänningen ifrån? Jätte fin iaf!! :)
 
A: Nelly.com 
 
Q:Varför publicerar du inte dina kommentarer? :) 
A: Jag publicerar bara kommentarerna om jag orkar och har tid! Dom flesta tittar jag inte ens på... jag ska bli bättre på det, det lovar jag!
Lina

Kan du inte skriva ett inlägg om vilka övningar du gör hemma? Skriva hur man gör dom och så :)

2013-01-16 @ 14:16:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: