Morning

-Godmorgon! 
 

Vaknade runt 7 pigg och kry, stuttsade upp och börjar pilla på kameran. Fixa lite med inställningar för att lära mig nya saker. Jag börjar bli så himla fotosugen, speciellt självporträtt men jag hatar att stå framför kameran. Det blir inte heller en sån fin syn för er att bara ha en massa bilder på mig heller. Kan vara anledningen till att jag alltid vänder bort mitt ansikte på bilderna, usch vad jag ogillar mitt utseende! Men det finns värre saker att klaga på.
 
Jag hade nu tänkt att fixa some breakfast och sedan ta det lugnt. Vid 1 ska jag vara i våran träningshall och vara matchvärd (inte så kul), men efter det blir det 2-3 timmars träning (mycket kul!). Jag tror att vi blir klara runt sex någon gång. På kvällen har jag inte så mycket planerat, ska träna lite hemma sen kanske träffa någon vän som vill träffa mig haha. Vi får se hur det blir men nu är det frukost som gäller! 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: