Min dag

 
Tänkte kika in och berätta kort om min dag nu när jag ändå inte har något för mig. 
En innebandy match fick denna söndag börja med och där vi förlorade med 3-2 tyvärr. Men som vanligt ledde vi matchen till sista sekunderna. Alltid lika surt men sånt är livet. Vi gjorde en rikigt bra match i alla fall och för mig är det de som räknas! Direkt efter matchen tog farmor med mig till mina kusiner som jag inte har träffat på säkert 7 år. Det var super mysigt att få ta igen all förlorad tid under de senate åren. Kanske inte så kul för dom att höra om mitt liv, dom är ju 10 - 15 år äldre men dom såg att tycka det var kul. Vi var där några timmar innan det var dags att ta oss hemmåt. Middagen stod på bordet dukat och fint när jag klev innanför dörren. Fin familj jag har. Nu sitter jag här i soffan mätt och belåten och väntar på att få trycka i mig de sista chokladbollarna. Idag är det sista dagen för sånt för redan imorgon börjar mitt "ny nya" liv. Berättar mer om det imorgon men jag hoppas ni haft en bra dag! ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: