Mellanmål mitt i allt

 
Jag är så.. TRÖTT! Hela tiden, sover dåligt gör jag också. Vaknar vid halv 5 nästan varje dag och kan omöjligt somna om. Jag behöver minst 8 timmars sömn för att jag ska orka och så mycket sover jag inte just nu. Nu blir det mest runt 6-7 timmar per natt och jag märker nu hur slut jag är i kroppen. Lite som att en annan människa tar över ens kropp medan man själv svävar i luften och kan inte gör något. Lite trist men jag jobbar på det! Börjar med ett mellanmål så jag kommer på banan igen. Jag har pluggat Svenska som sjutton och tittat genom NO:n en del. Mitt huvud dunkar och jag fryser lika så. Jag håller tummarna på att jag inte börjar bli sjuk. Jag är aldig sjuk (peppar peppar ) så det vore rikigt jobbigt om jag blir det nu, den viktigaste terminen i ens liv typ. 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: