Makeup store cover all mix

 
Jag har höst att många använder sig utav Make up's cover all mix så jag kunde inte låta bli att köpa den själv. Jag måste säga att det är den bästa cover mix jag någonsin har använt. Jag började använda den för cirkus 1 vecka sen då min kattunge klev i den och mosade ner allt... Tog ett tag innan jag kunde börja använda den igen!
 
Jag har problem varje morgon med mina påsar under ögonen. Ja det stämmer, jag har påsar under ögonen. Som tur är blir jag inte mörk utan får bara påsar. Dom är inte så stora men väldigt irriterande. När jag försökte täcka dom förut med smink så gjorde jag helt fel. Jag la sminket över påsarna och inte under dom. Nu håller jag på att lära mig och börjar få in rätt teknik, det är inte lätt kan jag säga er. Men jag fick höra att den här lilla saken ska kunna göra under så jag köpte den och är nu fats. 279 kronor på Make up store och den är värd varenda liten krona. Helt makalös bra är den. För er som funderar på att köpa den, tveka inte! Helt klart min nya bästa vän i neccesären. :) 
 
 
Kajsa Johansson

Den covern är riktigt bra! :)

2013-01-10 @ 18:42:39
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: